Контакт-центр (0382) 742-104
 
Контакт-центр (0382) 742-104

До уваги клієнтів

18.11.2015 / 12:26

Запрацював Особистий кабінет для споживачів блакитного палива Хмельницької області

З 18 листопада 2015 року на сайті 104.ua для споживачів ТОВ «Хмельницькгаз Збут» з'явилася нова послуга - Особистий кабінет. Користуватися он-лайн кабінетом можуть усі споживачі–фізичні особи, які використовують газ на побутові потреби або приватні підприємці, на чиє ім'я відкрито особовий рахунок.
Особистий кабінет споживача - сучасна та затребувана можливість керувати особовим рахунком Особистий кабінет споживача - сучасна та затребувана можливість керувати особовим рахунком ФОТО: ПАТ "Хмельницькгаз"

В Особистому кабінеті клієнти газового господарства можуть подати  показання лічильника, переглянути історію розрахунків, заплатити за спожитий газ, а також дізнатися ціну природного газу. Окрім того, в режимі он-лайн можна надіслати запитання, залишити відгук чи записатися на прийом до керівників ПАТ «Хмельницькгаз», ТОВ «Хмельницькгаз Збут» та районних управлінь газового господарства. Всі звернення будуть скеровуватися до Контакт-центру, який надаватиме інформацію.

Щоб скористатися послугами Особистого кабінету, необхідно  зареєструватися. Процедура займе всього кілька хвилин. На сайті  104.ua  можна знайти детальну інструкцію, як це зробити. На один e-mail можна зареєструвати лише один Особовий рахунок. 

Для того щоб зареєструватися в Особистому кабінеті, необхідно знати № свого Особового рахунку та  суму останнньої проплати, яку клієнт заплатив за газопостачання. Процедура реєстрації займає лічені хвилини. Про те, як зареєструватись - детальніше  тут

Просимо звернути увагу на те, що Особистий кабінет перший час буде працювати в тестовому режимі. Якщо при реєстрації виникнуть проблеми - надсилайте лист в службу технічної підтримки  support@104.ua 

Переваги Особистого кабінету для споживача:

1. ЗРУЧНІСТЬ.

Кожен клієнт-споживач природного газу, зареєструвавшись в Особистому кабінеті, отримує можливість оплачувати за газ, не виходячи із дому. Щомісячні візити у каси і трата часу у довгих чергах стануть непотрібними.  

2.БЕЗПЕКА

Обрані платіжні системи дозволяють здійснити оплату за газопостачання за міжнародними стандартами безпеки та гарантують високий рівень захисту персональних даних користувачів.

3. ПРОЗОРІСТЬ

Чимало непорозумінь із компанією у споживачів виникає через нарахування оплат. З відкриттям Особистого кабінету - кожен споживач має змогу повністю керувати своїм Особовим рахунком та стежити за хронологією проплат, вносити фактичні показання лічильника 

Особистий кабінет дозволить споживачам слідкувати за своїм рахунком та самостійно облікувати використання блакитного палива.

Джерело: