Контакт-центр (0382) 742-104
 
Контакт-центр (0382) 742-104

Новини

30.11.2018 / 15:02

Особистий кабінет споживача - цілодобовий контроль рахунку за газ

Здорожчання блакитного палива, яке відбулося за рішенням уряду з 1 листопада, змушує споживачів ставати дисциплінованішими. Можливо, економніше використовувати газ чи замінити застаріле газове обладнання на сучасне з високим коефіцієнтом корисної дії. Найкраще ж – тримати під постійним контролем витрати блакитного палива та вчасно розраховуватися за нього. Тож «Хмельницькгаз» пропонує своїм клієнтам сучасний та доступний варіант цілодобового контролю над власним рахунком за газ: зареєструватися на всеукраїнському сайті споживачів газу 104.ua та отримати власний Особистий кабінет
Менеджер на решепшн надасть усю необхідну інформацію Менеджер на решепшн надасть усю необхідну інформацію ФОТО: ПАТ "Хмельницькгаз"

Разом з журналістами ТРК "Місто" дізнавалися про переваги Особистого кабінету споживача. Як зазначила Юлія Стрілець, керівник управління клієнтського сервісу ПАТ "Хмельницькгаз", - Хмельниччина є однією з найактивніших областей України. Адже  майже 80 тисяч наших споживачів успішно пройшли реєстрацію на сайті 104.ua та мають власний Особистий кабінет. Тільки по м.Хмельницькому – це майже 30 тисяч містян. Тому сьогодні кожен споживач навіть у віддалених селах, де є мережа Інтернет, - може отримати власний мобільний Особистий кабінет та повністю керувати своїм рахунком, бачити стан рахунку, вносити показання, сплачувати за газ. Також Особистий кабінет споживача газу  є дуже гарною альтернативою для отримувачів  пільг та субсидій, адже ці споживачі можуть бачити в кабінетах суми нарахувань державної допомоги та розгорнуту картину платіжки щомісяця.

Кор.  Дійсно, дуже зручно, що Особистий кабінет споживача газу також працює  і для пільгових категорій споживачів: отримувачів державної допомоги: субсидій та пільг.  Адже такі клієнти щомісяця можуть бачити призначену державну допомогу, відповідну пільгову норму, суму обов’язкового платежу та обсяги споживання.  

Ірина Решетник, керівник Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Хмельницькгаз", зазначила, що дійсно, пільговим категоріям споживачів - Особистий кабінет, найкраща альтернатива спілкування з газовою компанією. Адже не потрібно добиратися в непогоду у "Хмельницькгаз", щоб лише внести показання лічильника  або дізнатися стан рахунку. Простіше - зареєструватися в Особистому кабінеті, а при виникненні труднощів - звернутися за технічною підтримкою або до менеджера на ресепшн.  Наразі реєстрація займе усього кілька хвилин, потрібно лише мати власну електронну адресу. Тому ми пояснюємо людям, що це дуже зручно та сучасно, адже цей дистанційний сервіс береже час та кошти споживачів. 

Детальніше про переваги Особистого кабінету споживача газу - у сюжеті ТРК "Місто" http://mistotv.com/27788

 

Джерело: