Контакт-центр (0382) 742-104
 
Контакт-центр (0382) 742-104

Новини

06.05.2019 / 09:49

Стаємо ще ближчими до наших клієнтів

Кілька днів поспіль у «Хмельницькгазі» для менеджерів Центрів обслуговуваня клієнтів зі всієї області проходив навчальний тренінг професійної досконалості при спілкуванні з клієнтами. Ініціаторами такого потрібного заходу професійного росту стало управління з персоналу ПАТ «Хмельницькгаз» під керівництвом Сергія Герщука.

Протягом дводенних навчань були розглянуті теоретично та перевірені на практиці головні моменти щоденного спілкування зі споживачами.

Тренінг провела бізнес-тренер Наталія Галицька, викладач Львівської школи бізнесу, яка має великий практичний досвід в питанні налагодження комунікацій зі споживачами у різних сферах надання послуг.

«Протягом дня нашим фахівцям доводиться  працювати подекуди з-понад  500-1000 клієнтів, що створює величезне навантаження як на самих відвідувачів, так і на наших менеджерів, - зауважує Сергій Герщук. – Тому спільно ми повинні навчитися по-перше, взаємоповаги та терпіння, надати можливість вислухати як запитання, так і відповідь на нього та, безперечно, прийти до спільного знаменника, який задовільнив би клієнта та дав йому можливість отримати фахові відповіді на усі запитання».

Тож фахівці навчались та удосконалювали такі потрібні навики як розуміння суті питання-претензії, миттєвого визначення проблемних питань та ситуацій та  пропозицій позитивного вирішення питання.

Наразі для клієнтів ПАТ «Хмельницькгаз» працює уже шість сучасних Центрів обслуговування клієнтів європейського зразка. У містах обласного значення - Хмельницькому, Кам’янці-Подільському, Славуті, Старокостянтинові, Волочиську та Красилові.  У цих структурних підрозділах газорозподільної компанії клієнти в максимально комфортних умовах отримують увесь спектр послуг: від консультації по особовому рахунку до замовлення послуги стандартного приєднання до газової мережі. Крім того, для ануляції черги, у Центрах працює електронна черга, а менеджер по ресепшн надає вичерпні консультації по суті звернення, а також реєструє у Особистому кабінеті споживача на всеукраїнському сайті споживачів газу 104.ua.

Джерело: