Контакт-центр (0382) 742-104
 
Контакт-центр (0382) 742-104

Новини

05.10.2018 / 16:54

Старокостянтинівці отримали сучасний Центр обслуговування клієнтів

Хмельниччина стала однією з перших областей в Україні, де за 2 роки відкрились одразу чотири нових та сучасних центри обслуговування клієнтів європейського зразка. Адже у них в повній мірі дотримана головна концепція: комфортні умови для клієнтів, просторі приміщення, зручні зали очікування, доступ до wi-fi, можливість скористатися послугами Особистого кабінету та одразу на місці зареєструватися у ньому, а також сплатити за послуги через термінали. При цьому, споживач має максимальний доступ до інформації, яку за потреби отримує у фахівця або на інформаційних стендах, моніторах.

Голова правління ПАТ "Хмельницькгаз" Михайло Юрченко зазначив, що відкриття уже четвертого центру обслуговування клієнтів на Хмельниччині – подія, важлива як для газовиків,  так і для споживачів. Адже десятки років компанія прагнула удосконали клієнтський сервіс, привести його у відповідність до світових стандартів та вимог.  Тому виключно за кошти компанії за короткий час здійснилася  давня мрія  споживачів.

Чимало нововведень реалізовано у центрах: допомога фахівців у користуванні терміналами, автоматизована електронна черга, достатня кількість менеджерів та фахівців необхідного профілю. Крім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.

«Нам вдалося поєднати  у просторих приміщеннях центрів увесь спектр послуг: від розрахунків за газ до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо, - інформує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Хмельницькгаз» Юлія Стрілець. - Крім того,  завдяки досконалості даного проекту, ми анулювали донедавна існуючі черги».

Сучасні технології обслуговування та доступність ЦОКів дають можливість зекономити час, спростити процедуру одержання послуг, а також бути в курсі усіх нововведень на газовому ринку країни.

Про урочистості з нагоди відкриття Центру -  дивіться у сюжеті  ТРК "Місто" 

Джерело: