Контакт-центр 038 27-42-104
 
Контакт-центр 038 27-42-104
06.11.2014 / 09:37
Звернення громадян
ПАТ «Хмельницькгаз» - це потужна стратегічно значима енергетична компанія, яка обслуговує понад 4 тисячі юридичних та близько 400 тисяч фізичних споживачів Хмельницької області. Майже 60 років колектив газівників забезпечує безперебійне та безаварійне газопостання регіону, надає широкий спектр різноманітних спеціалізованих послуг. Тож робота товариства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. І нам, безперечно,дуже важлива Ваша думка щодо діяльності нашого підприємства.

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форми звернень

Терміни розгляду звернень

Процедура досудового врегулювання спорів