Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 0382 742 104

Прес-релізи

  • 15.01.2017 / 10:55

    Фахівці ПАТ «Хмельницькгаз» допомогають подолянам усувати порушення правил безпечного користування газом

    За минулий рік фахівці «Хмельницькгазу» виявили небезпечні порушення у майже 3,5 тис. споживачів – мова йде про несправне газове обладнання, самовільне встановлення газових приладів, втручання в роботу димо-вентиляційної системи, відсутності тяги та ін.

    Читати далі
  • 10.01.2017 / 12:55

    Газопостачання у багатоквартирному будинку в м. Дунаївцях, де стався вибух, було відновлене протягом кількох годин

    За даними Управління ДСНС у Хмельницькій області, 8 січня 2017 року в м. Дунаївцях стався вибух газового балона у квартирі житлового будинку. Аварійно-відновлювальні бригади ПАТ «Хмельницькгаз» оперативно прибули на виклик та локалізували аварійну ситуацію. До 17-00 год., залучивши необхідні технічні ресурси, газівники повністю відновили газопостачання у даному та суміжному будинку, окрім під’їзду, в якому стався вибух.

    Читати далі
  • 14.12.2016 / 16:09

    За рік клієнти ПАТ «Хмельницькгаз» подали до свого Контакт-центру біля 250 тисяч звернень

    Для споживачів газу Хмельницької області у листопаді 2015 року почав функціонувати єдиний автоматизований контакт-центр. За цей період подоляни активно користувалися його зручними та доступними дистанційними сервісами. Зокрема, найбільше звернень, понад 57%, склала інформація про надання щомісячних показань лічильника та консультацій щодо стану особового рахунку споживача. Крім того, майже 4,5 тис. клієнтів, отримали онлайн відповіді на свої запитання через Особистий кабінет на сайті 104.ua, попередньо зареєструвавшись.

    Читати далі
  • 15.11.2016 / 15:18

    За рік 33 тисячі подолян-споживачів газу стали власниками Особистих кабінетів

    18 листопада минулого року для клієнтів газових компаній Хмельниччини запрацював онлайн-сервіс «особистий кабінет». Зареєструвавшись на всеукраїнському сайті споживачів газу 104.ua – уже понад 32 тисяч подолян стали власниками «особистих кабінетів» та переконалися у перевагах та своєчасності нового сервісу. Нині в Україні цим мобільним та затребуваним сервісом користуються уже в 16 областях, днями ж на сайті був зареєстрований мільйонний споживач газу-власник «особистого кабінету».

    Читати далі
  • 12.10.2016 / 11:47

    На Хмельниччині відкрився третій Центр обслуговування клієнтів

    12 жовтня у м. Славуті запрацював новий сучасний Центр обслуговування клієнтів, який став уже третім подібним новим підрозділом ПАТ «Хмельницькгаз» на теренах області. Нещодавно аналогічні центри почали функціонувати у Хмельницькому та Кам’янці-Подільському. Наразі майже 200 тисяч споживачів газу уже отримують увесь спектр необхідних та якісно нових послуг газових компаній за місцем проживання.

    Читати далі