Контакт-центр 0382 742 104
 
Контакт-центр 0382 742 104

Прес-релізи

19.08.2016 / 12:48

У Хмельницькому відкрито сучасний центр обслуговування клієнтів

ПАТ «Хмельницькгаз» 18 серпня відкрив перший в області Центр обслуговування клієнтів по вул. Свободи, 22. Відтепер 131 тисяча побутових споживачів блакитного палива обласного центру та Хмельницького району зможуть в одному місці, зі зручною транспортною розв’язкою отримати необхідні послуги щодо розрахунків за газ, укладення та переоформлення документації, приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо.

Відкриття ЦОК ПАТ «Хмельницькгаз» у зручному для всіх місці забезпечує максимальну наближеність та комфортність для споживачів газу.  

На теренах Хмельницької області ЦОК став першим  прикладом сучасного сервісу для споживачів комунальних послуг. Тут в повній мірі дотримана головна концепція – комфортні умови для клієнтів; просторі приміщення, зручні зали очікування, доступ до wi-fi, можливість скористатися послугами Особистого кабінету, на місці одразу ж зареєструватися у ньому, а також сплатити за послуги через термінали. При цьому, споживач має максимальний доступ до інформації, яку можна отримати у фахівця або інформаційних стендах, моніторах.

«Нинішня подія важлива як для газовиків  так і для споживачів, адже десятки років ми прагнули у Хмельницькому відкрити центр європейського обслуговування, де клієнти отримували б увесь пакет послуг наших компаній – від розрахунків за газ до під’єднання  газопостачання, - ділиться голова правління «Хмельницькгазу» Михайло Юрченко.

Чимало нововведень реалізовано у центрі: допомога фахівців у користуванні терміналами, автоматизована електронна черга, достатня кількість менеджерів та фахівців необхідного профілю. Крім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.

«Ми поєднали у просторих приміщеннях центру весь комплекс послуг газових компаній, також, першочергово, подбали і про обслуговування споживачів з обмеженими фізичними можливостями: при вході діє сигнальна кнопка виклику та пандусні рейки. Крім того, переконаний, завдяки досконалості даного проекту, нам вдасться анулювати донедавна існуючі черги в абонентських службах», - сказав директор з капітального будівництва «Хмельницькгазу» Валерій Лужанінов.

Сучасні технології обслуговування та доступність ЦОК дадуть можливість зекономити час, спростити процедуру одержання послуг, а також бути в курсі усіх нововведень.

Наразі, найближчим часом, аналогічні Центри обслуговування клієнтів відкриються у містах обласного значення Хмельниччини: Кам’янці-Подільському та Славуті.  

 

 Довідка:

ПАТ «Хмельницькгаз» здійснює розподіл природного газу на території Хмельницької області (крім м. Шепетівки та Шепетівського району) усім категоріям споживачів. Щорічні обсяги транспортування складають близько 640 млн.м.куб. природного газу. ПАТ «Хмельницькгаз» забезпечує природним газом майже 395 тис. домоволодінь Хмельниччини. Загальний рівень газифікації області складає більше 80%, протяжність газових мереж – 17 тис.км.Підприємство є одним з найбільших роботодавців та платників податків області, що надає гарантовані робочі місця 2 тисячам працівників, стабільно входить до п’ятірки найбільших та сумлінних платників податків Хмельниччини. До бюджетів усіх рівнів ПАТ «Хмельницькгаз» у 2015 році сплатив понад 92 млн.грн.

 

 

За додатковою інформацією звертатися до

фахівця із зв’язків з громадськістю

ПАТ «Хмельницькгаз»

Лесі Андрейко

тел.: (0382) 71 04 48, м.т. (067) 679 13 94

e-mail: press2@kmgas.com.ua

 

Джерело: